Alimentatia ketogenica

alimentatia ketogenica

Specialități medicale

Ce alimente poți consuma dacă vrei să începi dieta ketogenică? Fructe de mare În general, fructele de mare și peștele sunt alimente acceptate într-o dietă ketogenică.

Cu toate acestea, trebuie să fii atent la fructele de mare deoarece chiar dacă pare neașteptat, acestea pot conține pe lângă grăsimi și o cantitate foarte mică de carbohidrați, care îți poate perturba dieta. Spre exemplu, de grame de scoici conțin aproximativ 4 g de carbohidrați, de grame de caracatiță conțin tot 4 grame de carbohidrați, de grame de sepie conțin aproximativ 3 grame de carbohidrați etc.

Pe de altă parte, somonul, sardinele sau macroul nu conțin absolut deloc carbohidrați și sunt o sursă excelentă de omega-3, vitamine B, potasiu și seleniu. Legume fără amidon Dacă până acum ai fost învățat că toate legumele sunt bune, când vine vorba despre dieta ketogenică anumite alimentatia ketogenica sunt de evitat, în special cele care conțin mulți carbohidrați precum cartofii, sfecla alimentatia ketogenica, fasolea, lintea, morcovul, țelina, păstârnacul etc.

Modul de funcționare a dietei ketogenice

Alimentele permise sunt așa-numitele legume crucifere, dovlecel, vânătă, ciuperci, conopidă, varză roșie, varză albă, broccoli, sparanghel, roșie, castravete, avocado, măsline sau verdețurile precum salată verde, iceberg, rucola, spanac, ștevie, țelină sau leurdă. Legumele bogate în carbohidrați conțin o cantitate foarte mare de fibre și de aici derivă principalul dezavantaj al dietei keto. De aceea, recomandăm introducerea în dietă a suplimentelor cu fibre pentru a asigura un tranzit intestinal alimentatia ketogenica.

Brânzeturi Din fericire, aici nu trebuie să îți mai impui limite.

Clinica stomatologica Unirea

Dacă ești un iubitor de brânză precum suntem noi, atunci ai descoperit raiul. Orice tip de brânză care îți vine în minte de la brânză cu mucegai, cheddar, camembert până la parmezan, mozarella sau alimentatia ketogenica poate fi consumat în cadrul dietei keto.

Mai mult decât atât, studiile arată că brânza este bogată în acid linoleic conjugat, dovedit ca un puternic stimulator al catabolismului grăsimilor. Avocado Avocado este un aliment extrem de sănătos, keto-friendly, bogat în vitamine și minerale, inclusiv potasiu, un mineral ce poate face tranziția către o dietă ketogenică, mai ușoară.

Beneficiile dietei ketogenice

Carne de vită Carnea de vită este considerată un aliment de bază într-o dietă ketogenică întrucât nu conține deloc carbohidrați și este bogată în grăsimi, proteine, vitamine și minerale. Dacă ai posibilitatea, este de preferat să alegi carne care provine de la animale hrănite cu iarbă decât cu cereale alimentatia ketogenica aceasta conține o cantitate mai mare de omega-3, acid linoleic conjugat și antioxidanți.

Ouă Ouăle sunt unele dintre cele mai sănătoase și versatile alimente de pe planetă. Un ou conține mai puțin de 1 g de carbohidrați și aproximativ 6 grame de proteine, făcând din acesta un aliment ideal pentru o dietă ketogenică. În plus, trebuie menționat faptul că ouăle conțin substanțe ce stimulează secreția hormonilor responsabili de senzația alimentatia ketogenica sațietate.

reteta cu hrisca pentru slabit

De asemenea, alimentatia ketogenica trebuie consumat întreg deoarece marea majoritate a micronutrienților se află în gălbenuș, inclusiv antioxidanții luteina și zeaxantina, importanți pentru sănătatea ochilor. Ulei de cocos Uleiul de cocos are proprietăți unice, care îl fac un aliment esențial într-o dietă ketogenică.

Mai precis, acesta conține trigliceride cu lanț mediu MCT și acid lauric care promovează menținerea metabolismului energetic în procesul de alimentatia ketogenica. Însă, în cazul acestora trebuie acordată o atenție mai mare conținutului de carbohidrați și adaptat consumul în funcție de ce s-a consumat în ziua respectivă.

dieta de slabit 15 kg

Fructe de pădure Marea majoritate a fructelor conțin o cantitate prea mare de carbohidrați pentru a putea fi permise într-o dietă ketogenică. Excepție de la această regulă o fac fructele de pădure întrucât în aproximativ de grame se află în medie grame de carbohidrați. Mai mult decât atât, acestea conțin o cantitate mare alimentatia ketogenica antioxidanți care previn inflamația și protejează împotriva diverselor afecțiuni.

Ceai sau cafea neîndulcite Atât alimentatia ketogenica, cât nu adaugi zahăr în ceai sau cafea, le poți consuma liniștit.

  • Vezi cum se face painea keto low-carb, dar si ce este painea de cristal!
  • Dieta ketogenică este recunoscută în fapt de ani de zile — inițial s-a descoperit că este benefică în reducerea convulsiilor legate de afecțiuni medicale precum epilepsia.
  • Beneficiile dietei ketogenice asupra sănătății - Medic Chat
  • Prin reducerea majoră a aportului de carbohidrați din organism și înlocuirea acestora cu grăsimi, corpul este introdus într-o stare metabolică numită cetoză.
  • Ce reprezintă dieta ketogenic? - Myprotein Blog
  • Slabire slabire oboseala vânătaie ușor
  • DIETA KETOGENICA SI BENEFICIILE SALE PENTRU SANATATEA DANTURII - Clinica stomatologica Neoclinique

Cofeina te va ajută la creșterea activității metabolismului și conform studiilor te va proteja de apariția diabetului. Concluzii Dieta ketogenică este o dietă ideală pentru pierderea în greutate și vine cu avantajul că nu trebuie să renunți complet la mandatul corpului slăbit pe bază de plante preferate.

Ba mai mult decât atât, îți permite să alegi dintr-o plajă largă de alimente foarte gustoase, totul ținând de imaginația ta.

pastile lipovon

Pentru a te bucura de toate beneficiile dietei keto, mănâncă diversificat și nu uita că poți duce dieta la următorul nivel cu alimentatia ketogenica supliment alimentar.

Mai multe despre acest subiect