Deserturi de slabire

Dieta: 10 deserturi care nu te ingrasa si cum le poti pregati

deserturi de slabire

Reproductivă Ești aici: Musculo-scheletice Dulce pentru pierderea în greutate: opțiuni posibile. Dulciuri pentru pierderea în greutate - ce poți și ce nu poți mânca Ce alimente dulci poți mânca când slăbești Astfel de dulciuri, deserturi, prăjituri și produse de patiserie delicioase și ademenitoare nu sunt deloc compatibile cu dieta.

deserturi de slabire

Compoziția dulciurilor lasă de dorit - mulți carbohidrați, grăsimi și tot felul de substanțe chimice. Acestea duc la creșterea în greutate și la celulită. Unii oameni consideră că este incredibil de dificil să renunțe la dulciurile și plăcintele preferate.

Și este imposibil să excludem complet toate alimentele dulci din dietă, deoarece acesta este stres pentru organism și duce la defecțiuni. În plus, glucoza este necesară pentru funcționarea normală a creierului și procesele metabolice din organism. Prin urmare, este important să găsești un înlocuitor sărac în calorii și sănătos pentru dulciurile tale preferate.

Utilizarea este redusă la minimum, astfel încât procesul de deserturi de slabire în greutate să deserturi de slabire se oprească. De ce vrei ceva dulce În primul rând, trebuie să te gândești: de ce îți dorești atât de mult dulciuri? Există mai multe motive deserturi de slabire anume: Dependență de alimente, predispoziție genetică la dulciuri. Dependență psihologică, supraalimentare compulsivă și emoțională.

Consumul de dulciuri în timpul stresului, oboselii. Semn psihosomatic. Dulciurile servesc ca o modalitate de a vă înveseli și de a obține plăcere atunci când nu există evenimente vesele în viață. Lipsa de magneziu și crom în organism, tulburări hormonale. Pe o notă! Pentru a menține deserturi de slabire, mănâncă toate dulciurile și alimentele cu amidon numai la micul dejun și fă-o cu moderație. Cum să înlocuiești dulciurile în dieta ta?

Fructe Inlocuitor natural de zahar.

retete pt slabit

Conțin zaharuri sănătoase și vitamine. Merele, în special merele verzi, kiwi-urile, piersicii, portocalele pot fi consumate în arderea grasimilor vo2 max pe o dietă. Și rutina de slabire pentru incepatori și ananasul au, în general, un efect de ardere a grăsimilor asupra organismului.

Însă nutriționiștii recomandă să nu folosiți banane și struguri pentru pierderea în greutate, deoarece conțin mult zahăr. Toate fructele ar trebui consumate de preferință înainte de ora Pentru a le diversifica utilizarea, puteți face o salată de fructe și o poti asezona cu iaurt deserturi de slabire.

Și mai poți coace mere sau pere cu brânză de vaci sau ricotta, obții un desert dietetic delicios. O picătură de miere în desert va adăuga dulceața necesară fructelor coapte. Fructe uscate Puteți înlocui dulciurile cu fructe uscate și nuci. Sunt bune pentru organism, se saturează perfect și păstrează mult timp senzația de plenitudine. În plus, datorită conținutului ridicat de fibre, fructele uscate sunt excelente pentru curățarea intestinelor.

Dar trebuie să fii foarte atent cu numărul lor. Nucile și fructele uscate, deși conțin substanțe utile, sunt foarte bogate în calorii. Doza zilnică pe dietă nu trebuie să depășească 30 g.

Se recomandă amestecarea fructelor uscate și nucilor, făcând un amestec deserturi de slabire vitamine. De asemenea, puteți face dulciuri de casă. Pentru a face acest lucru, trebuie să măcinați diferite fructe uscate, să le rulați în bile mici și să le rostogoliți în fulgi de cacao sau de nucă de cocos. Un astfel de desert sănătos și gustos nu va lăsa pe nimeni indiferent. Aceste dulciuri sunt făcute folosind pectină sau agar. Datorită acestor substanțe, ele sunt utile prin aceea că: cresc imunitatea, normalizează metabolismul, scad nivelul de colesterol dăunător, saturează organismul cu calciu și iod.

Când folosiți marshmallows și marmeladă la dietă, păstrați un dieta 3 3 al proporției, nu mai mult de 50 de grame în câteva zile.

Deși sunt utile, sunt bogate în calorii. Atunci când alegeți marshmallows și marmeladă, fiți atenți la faptul că sunt fără zahăr!

Mai bine, faceți singur dulciuri, ajustând conținutul de calorii pentru dvs. Pastă Este considerat un înlocuitor excelent pentru dulciuri. Marshmallow-ul dietetic ar trebui să fie format doar din sos de mere și albuș de ou. Apoi conținutul său de calorii nu va depăși 50 de calorii la g și se va încadra în cadrul oricărei dieta stricta. Este un înlocuitor natural și natural al zahărului.

Dar, din păcate, din punct de vedere al conținutului de calorii, nu este cu nimic inferior zahărului granulat. Prin urmare, la dietă, dacă vrei cu adevărat să bei ceai dulce, mierea va fi potrivită, dar numai în doze mici. Și amintiți-vă că mierea nu tolerează temperaturile ridicate, deoarece deserturi de slabire pierde toate proprietățile benefice și devine toxica.

Acest tip de ciocolată conține vitamine și antioxidanți, ameliorează depresia și oferă o bună dispoziție.

De ce vrei ceva dulce

În plus, are un efect pozitiv asupra sistemului cardiovascular, reglează tensiunea arterială. La o dietă, doza zilnică de ciocolată neagră nu trebuie să depășească 20 g. Batoane - muesli Deserturi de slabire gustare copioasă excelentă, care nu numai că saturează, dar oferă organismului substanțe omega 3 slabit vitamine utile.

Când cumpărați, acordați atenție compoziției, nu trebuie să existe zahăr, fructoză, sirop sau făină. Doar fructe naturale, fructe uscate, fructe de padure, nuci si cereale! Batoanele cu muesli pot fi preparate pe cont propriu; granola este o alternativă la astfel de batoane. Acest amestec copt de nuci, fructe de padure, fructe uscate este folosit la micul dejun.

Poate fi turnat cu lapte, chefir sau iaurt natural. Inghetata Înghețata este o sursă de proteine. În plus, organismul cheltuiește multă energie pentru a încălzi și a digera biluțele de înghețată. Dar nu orice înghețată este posibilă la dietă. Acoperite cu glazură, fursecurile, orezul crocant și alte toppinguri cu zahăr sunt excluse din dietă. Dar te poți bucura de o înghețată cremoasă simplă la micul dejun. La o dietă, porția sa nu trebuie să depășească 70 g.

De asemenea, puteți face singur deserturi de slabire, de exemplu, din banane congelate sau fructe de pădure.

Iar pentru un gust cremos se adauga putin lapte sau chefir. Conținutul de calorii al unui desert congelat de casă va fi de câteva ori mai mic decât cel achiziționat. Cum să înlocuiți făina într-o dietă Nu ar trebui să abandonați deserturi de slabire coacerea la dietă, vă puteți răsfăța cu chifle, clătite sau fursecuri, dar numai din ingredientele potrivite, și anume: Tărâţe; Celuloză; Fulgi de ovăz.

Aceste alimente constau din carbohidrați complecși și, prin urmare, nu cresc zahărul din sânge, mențin o senzație de sațietate mult timp, saturează organismul cu substanțe utile și nu provoacă exces de greutate.

Tărâțele și fibrele normalizează metabolismul și ajută la ameliorarea constipației. Rata de consum de produse de panificație cu conținut scăzut de calorii într-o dietă nu trebuie să depășească g.

deserturi de slabire

Când coaceți, utilizați următoarele reguli: Nu folosi ulei. Dacă rețeta necesită un produs din lapte fermentat, atunci luați un conținut scăzut de grăsimi. Folosiți doar albuș pentru ouă. Înlocuiți zahărul cu sahzam sau siropul dietetic. Folosiți ovăz rulat în loc de nuci. Se coace deserturi de slabire forme de silicon, nu trebuie unse cu grasime vegetala.

În plus, cele mai dietetice produse de patiserie sunt făcute din brânză de vaci - acestea sunt caserole, prăjituri cu brânză, brioșe cu brânză de vaci. Adăugarea de fructe sau îndulcitor în caserolă este o alternativă excelentă la plăcinta dulce.

Adesea, deserturile cu conținut scăzut de calorii nu sunt în niciun fel inferioare deserturilor cu zahăr. Diferiți aditivi vanilină, sahzam, mac, scorțișoară le dau un gust rafinat.

Iar coacerea dietetică oferă lejeritate corpului și nu adaugă centimetri în plus în talie. Și pe o notă: modalități non-standard de a înlocui alimentele dulci și amidonoase pe dietă!

În plus, se cheltuiește multă energie pentru asimilarea alimentelor proteice.

deserturi de slabire

Arzând calorii, organismul cheltuiește calorii. Acest aspect este foarte important în alimentație! Ceaiul de mentă amortizează senzația de foame, precum și dorința deserturi de slabire a mânca dulciuri. Trucuri psihologice! Dacă nu puteți refuza dulciurile dăunătoare, atunci înainte de a cumpăra, asigurați-vă că vă uitați la ambalaj pentru compoziția și conținutul de calorii al desertului!

De asemenea, poți agăța acasă postere cu figurile modelelor pentru care te străduiești. Cu siguranță nu își permit prăjiturile! Înlocuire corectă! Dacă ai mâncat dulciuri sub stres, atunci găsește un produs echivalent care să fie plăcut de consumat.

Principalul lucru este că se încadrează în cadrul dietei. Exersați fiecare bucată de tort pe care o mâncați cu un puternic antrenament de forta sau sesiuni cardio. Data viitoare, te vei gândi bine înainte de a mânca ceva dăunător. Există un mod de a mânca dulciuri și este destul de neobișnuit. Vrei un tort?

Cura de slabire care iti permite sa scazi numarul de calorii este cea mai indicata

Mănâncă, numai gol și în fața oglinzii. Pentru mulți, o silueta zveltă și dulciurile sunt lucruri incompatibile.

deserturi de slabire

Dar nutriționiștii îndeamnă să nu renunțe la gustări în procesul de pierdere în greutate, deoarece aceasta este plină de defecțiuni gastronomice, o deteriorare a fundalului psiho-emoțional și o eșec în sinteza insulinei de către pancreas. Trebuie doar să știi ce alimente sunt permise pentru pierderea în greutate.

Oamenii de știință cred că dragostea pentru alimente dulci nu este deloc dăunătoare obicei, ci o necesitate vitală. Deserturi de slabire dezavantajul dulciurilor este faptul că atunci când există un exces, grăsimea începe să se formeze în organism - excesul de greutate, tulburările metabolice sunt garantate. Ce dulciuri poți mânca pentru pierderea în greutate Există o serie de alimente cu zahăr care sunt acceptabile chiar și pentru cei care au o dietă strictă.

Fructe uscate Nu toate, ci doar cele mai utile - curmale, caise uscate și stafide. Data poate fi confuză, deoarece fructul este prea dulce, dar conține peste 20 de aminoacizi care asigură funcționarea sistemului nervos și a deserturi de slabire. În plus, curmalele conțin o serie de vitamine și substanțe care contribuie la deserturi de slabire microflorei intestinale.

Mai multe despre acest subiect