Dieta de slabit la burta si solduri

Slabire burta si solduri

dieta de slabit la burta si solduri batoane proteice de slabit

De Georgiana Dorobanțu Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă Bratele, abdomenul si soldurile sunt zone in care grasimea se depune foarte usor, dar din pacate pentru noi, este si foarte "incapatanata" si greu de eliminat. O serie de exercitii special concepute pentru aceste zone cu probleme te ajuta sa actionezi direct la tinta.

ABDOMEN PLAT 💪 CUM SCAPI DE BURTA ACASA FARA NICIUN ECHIPAMENT

Bratele, abdomenul si soldurile sunt zone in care grasimea se depune foarte usor, dar din pacate pentru noi, este si foarte "incapatanata" si greu de eliminat. Efectueaza exercitiile prezentate mai jos cu regularitate si combina-le cu activitatile de tip cardio, care iti permit sa arzi mult mai eficient grasimea de pe tot corpul.

Dieta şi regimul de viaţă după gastric sleeve | Reginamaria.ro

Aceste exercitii sunt extrem de utile nu numai pentru a elimina grasimea, dar si pentru a tonifia muschii carora se adreseaza. Ai nevoie de doua greutati, fiecare de 1. Exercitiul 1 Stai intinsa pe spate, cu genunchii indoiti la 90 de grade. Tine greutatile in maini, deasupra capului, cu palmele orientate spre interior.

Cum sa scapi de grasimea „incapatanata” de pe abdomen si solduri

Ridica greutatile in fata, la nivelul pieptului, in timp ce iti ridici picioarele si le indrepti. Revino la pozitia de start si repeta exercitiul de 15 ori. Exercitiul 2 Stai cu picioarele departate la o distanta putin mai mare decat cea de la nivelul umerilor, varfurile picioarelor indreptate spre exterior la 45 de grade.

dieta de slabit la burta si solduri andreea banica dieta

Tine cate o greutate in fiecare mana. Pastreaza mainile lipite de corp, in fata coapselor. Apleaca trunchiul inainte, pastrand picioarele si spatele drepte.

Dieta pentru un abdomen plat te scapă de burtă în 32 de zile

Coboara greutatile la nivelul barbiei, incat bratele sa fie perpendiculare cu podeaua. Repeta exercitiul de 12 ori. Exercitiul 3 Stai cu picioarele departate la o distanta putin mai mare decat cea de la nivelul umerilor, varfurile picioarele orientate spre exterior, la 45 de grade. Tine o greutate in fiecare mana, bratele pe langa corp cu palmele orientate spre interior. Realizeaza o fandare pastrand talpile lipite de podea, coborand sezutul ca si cum te-ai aseza pe un scaun.

dieta de slabit la burta si solduri top alimente pentru slabit

Pastreaza pozitia si realizeaza doua miscari de ridicare si coborare a greutatilor: tine bratele lipit de corp si ridica greutatile pana dieta de slabit la burta si solduri nivelul umerilor. Revino la pozitia de start si repeta exercitiul de 5 ori. Exercitiul 4 Stai cu picioarele departate, greutati in ambele maini.

Exercitii pentru slabit burta si solduri

Pastreaza coatele indreptate in laterale, greutatile la nivelul umerilor cu palmele orientate spre interior. Realizeaza o usoara coborare a sezutului, ca la exercitiul anterior, tinand talpile lipide pe podea.

Este inestetică indiferent de locul în care se pastile de slăbit care funcționează rapid pe corp, dar parcă atunci când ni se așază pe burtă și șolduri, ne creează cele mai mari complexe. Hainele nu mai pică așa cum trebuie pe noi, nu ne mai putem apleca cu ușurință, cât despre sentimentul pe care îl avem atunci când ne privim în oglindă… ce să mai vorbim?

Ridica-te din pozitia usor ghemuita, realizand simultan o miscare de indreptare a mainilor catre exterior si ridicare a greutatilor asupra capului, ridicand in acelasi timp si calcaiele de pe podea. Repeta exercitiul de 15 ori.

Slabire burta si solduri

Exercitiul 5 Stai cu picioarele departate, genunchii usor indoiti, greutati in ambele maini si palmele indreptate spre coapse. Ridica piciorul drept in spatele tau, la cativa cm de podea.

dieta de slabit la burta si solduri cât timp să piardă grăsimea pe trt

Apleaca trunchiul in fata, ridica bratele astfel incat coatele sa fie la nivelul umerilor si apoi coboara-le. Repeta exercitiul de 12 ori pentru fiecare picior. Sursa foto: fitnessmagazine.

Mai multe despre acest subiect