Fructe de slabit. Top 15 Fructe Care te Ajuta sa Slabesti + 5 Fructe pe Care sa le Eviti

Alimente pentru slabit - Ce ar fi bine sa mananci la regim?
Raluca June 28, 0 SaveSavedRemoved 0 Consumul regulat de fructe proaspete te poate ajuta in lupta cu kilogramele in plus. Fructele sunt bogate in fibre dietetice, antioxidanti, vitamine si minerale. Te ajuta sa iti potoloesti foamea si sa reduci colesterolul, evitand astfel diverse boli cardiovasculare. In acest articol, iti voi prezenta un top cu cele mai bune fructe pentru slabit.

Care este cantitatea de fructe recomandată, în special la dietă? Iată 8 dintre cele mai bune fructe pe care să le incluzi într-o dietă de slăbit sau pentru menținerea greutății.

Cele trei fructe care ajută la slăbit

În orice caz, trebuie să știi că niciun fruct nu este interzis și că secretul constă în aprecierea cantităților. Chiar și fructele mai dulci sau fructele uscate sunt mult mai sănătoase decât dulciurile procesate din comerț. Recomandarea standard a nutriționiștilor vizează consumul a 5 porții de fructe și legume pe zi.

Lista fructelor premise în dietă Fructe de slabit Grapefruitul este un hibrid, rezultat din încrucișarea fructului pomelo cu portocala, frecvent asociat cu scăderea în greutate.

Este un fruct cu indice glicemic scăzut, recomandat și persoanelor cu diabet.

Doctor la tine acasă!

Consumul frecvent de grapefruit se pare că favorizează reducerea procentului de grăsime corporală, scăderea circumferinței taliei și normalizarea presiunii sangvine. Alte fructe citrice premise în dietă: sweetie, lămâile, portocalele, mandarinele.

fructe de slabit

Merele Merele sunt cu siguranță fructe permise în dietă, conținând calorii puține și o cantitate ridicată de fructe. Un măr de dimensiuni mari are aproximativ de kcal și 5,4 grame de fibre.

Un regim corect iti mentine organismul sanatos si te ajuta sa slabesti, fara sa-ti pui viata in pericol. Pentru a tine regim, trebuie sa stii care sunt alimentele pe care le poti consuma si cum sa le combini, astfel incat sa adopti o dieta corecta. In acest articol, iti punem la dispozitie informatii utile, de care sa tii cont atunci cand incepi dieta si care te ajuta sa iti fie mai usor in timpul regimului alimentar. Ce alimente sunt recomandate pentru slabit? Pentru un regim de viata sanatos, este important sa stii care sunt alimentele recomandate pentru slabit.

Cel mai indicat este să le consumi proaspete, întregi, pentru a susține controlul apetitului și scăderea în greutate. Fructele de pădure Fructele de pădure sunt dense din punct de vedere nutritiv și conțin puține calorii. Fructele de pădure sunt sățioase, iar diverse studii au demonstrat că pot juca un rol activ în reducerea colesterolului, a presiunii sangvine și a inflamației. Toate acestea le recomandă ca fructe premise în dietă, recomandate persoanelor care vor să slăbească.

Perele – un ajutor de nădejde în procesul de slăbire

Perele La fel ca merele, perele sunt fructe pline de fibre — o singură pară poate conține până la 6 grame de fibre. Ține minte că de fiecare dată când consumi un fruct, te îndrepți către atingerea necesarului de fibre — 25 de grame pentru femei și 30 de grame pentru bărbați în fiecare zi.

fructe de slabit

În plus, perele conțin fructe de slabit pectine, un tip de fibre care susțin sănătatea intestinală, îmbunătățesc digestia și susțin scăderea în greutate. Pepenele roșu Pepenele are o reputație negativă, el conținând o cantitate ceva mai mare de zaharuri, dar face parte din fructele permise în dietă.

O felie poate avea și 18 grame de zahăr.

Instrumente de sănătate

Dar, comparativ cu alte tratații de vară cum ar fi înghețatael este mult mai nutritiv. Pepenele hidratează și reduce senzația de foame. Kiwi Foarte dens din punct de vedere nutritiv, kiwi este o sursă excelentă fructe de slabit vitamina C, vitamina E, folat, fibre și are numeroase beneficii pentru sănătate.

Diverse studii au demonstrat că un consum regulat de kiwi te poate ajuta să îți menții constant nivelul glicemiei și să reduci colesterolul.

Post navigation

Un singur fruct kiwi aduce peste 2 grame de fibre. Toate acestea fac din kiwi un fruct recomandat în orice dietă de slăbit. Fructe de slabit drupe piersicile, caisele, nectarinele, prunele, cireșele, vișinele Acestea sunt fructe sezoniere, în general cu indice glicemic scăzut și bogate în nutrienți, precum vitaminele C și A.

O piersică de de grame conține numai 58 de kcal. O ceașcă de cireșe g are în jur de 80 de kcal iar două prune acrișoare mici sau patru caise nu depășesc 60 de kcal.

fructe de slabit

Sunt fructe permise în dieta de slăbit și în orice dietă sănătoasă. Slabeste intr-o saptamana Când încearcă să scadă în greutate, multe persoane obișnuiesc fructe de slabit evite bananele, pentru că sunt bogate în carbohidrați și mai dense caloric decât alte fructe.

Ele sunt însă și dense nutrițional, conținând mult potasiu, magneziu, fibre, numeroși antioxidanți, vitaminele A, B6 și C. O bună parte din carbohidrați sunt reprezentați de fibre, precum pectine și amidon rezistent, benefice tranzitului intestinal.

fructe de slabit

Bananele sunt o gustare ideală atunci când vrei să scazi în greutate, mai ales dacă faci și mișcare. KiloSlim Gold este un supliment alimentar pentru slăbit, special conceput pentru a sprijini organismul picaturi homeopate pentru slabit timpul procesului de slăbire.

3 băuturi de detoxifiere/ slăbire - Danutax

KiloSlim Gold sunt pastile de slăbit care conțin Glucomannano fibră naturală, cu putere mare de îngroșare, care nu poate fi asimilată și care nu conține calorii. Capsulele de slăbit cu Glucomannan induc senzația de sațietate, reduc apetitul, cresc vâscozitatea și volumul conținutului gastric, datorită capacității ridicate a acestei fibre de a absorbi apa.

Cum se consumă corect fructele? Există numeroase controverse mai ales în ceea ce privește momentul din zi în care ar trebui consumate fructele.

Care sunt fructele care ne ajută să slăbim?

Totuși, nimic nu este dovedit. Unele surse afirmă că fructele ar trebui consumate mai ales după-amiaza, altele spun că trebuie consumate pe stomacul gol, iar altele — fructe de slabit nu trebuie consumate împreună cu alte alimente. Nu există dovezi științifice care să susțină aceste recomandări.

Sucurile de legume sunt mai sănătoase decât cele de fructe. Pe primii îi ajută să îşi recapete starea de sănătate mai rapid, pe ceilalţi îi ajută să îşi cureţe organismul de substanţe nocive intrate în organism prin dietă — se pot include aici hormoni, pesticide, metale grele, parabeni, organisme modificate genetic sau chiar coloranţi şi conservanţi.

Fructele pot fi consumate în orice moment din zi. Totuși, dacă vrei să scazi în greutate, o dietă bogată în fibre te poate ajuta să te simți sătul.

Mai multe despre acest subiect