Pierderea perioadei de slabire

Este daunator sa slabesti mult in timp scurt?

Despre nutritie Ai depus multe eforturi pentru a slabi — ai adoptat o alimentatie hipocalorica si ai facut multa miscare, iar cand au aparut rezultatele, te-ai simtit mai bine. Insa, in prezent, fara vreun motiv, acul cantarului s-a oprit.

Testăm: inovaţia în pierderea în greutate -. Gabriel

Aceasta stagnare a greutatii in cadrul unei cure de slabire se numeste faza de platou. Nu fii descurajata! Orice persoana care incearca sa slabeasca se poate confrunta cu o perioada in care greutatea stagneaza, care apare chiar in conditiile in care dieta este urmata cu grija si este insotita de miscare regulata.

pierderea perioadei de slabire

Faza de platou poate varia de la cateva zile la cateva saptamani si uneori, cateva luni. Intelegand care sunt cauzele care determina faza de platou in slabire, poti decide ce masuri sa iei pentru a evita revenirea la vechile obiceiuri care ti-au adus surplusul ponderal. Ce anume provoaca faza de platou In primele saptamani ale programului de scadere in greutate se produce o scadere rapida in greutate, care este normala.

Acest lucru se intampla fiindca, atunci cand reduci caloriile, organismul produce energia care ii este necesara initial din eliberarea rezervelor sale de glicogen — acesta este un tip de carbohidrat care se gaseste in muschi si ficat.

Cât timp durează să vedem rezultatele scăderii în greutate de la antrenament?

Glicogenul este partial compus din apa; asadar, cand glicogenul este ars de catre organism pentru a obtine energie, acesta elibereaza apa, ceea ce determina slabirea prin pierderea apei.

Efectul este insa temporar. Pe masura ce slabesti, pierzi, pe pierderea perioadei de slabire grasime, si din masa musculara. Muschii mentin rata la care sunt arse caloriile metabolism.

Prin urmare, pe masura ce slabesti, metabolismul se reduce, ceea ce inseamna ca arzi mai putine calorii fata de perioada cand cantareai mai mult. Metabolismul incetinit va reduce pierderea in greutate, chiar daca tu consumi acelasi numar de calorii care te-a ajutat sa slabesti. Cand caloriile pe care pierderea perioadei de slabire arzi sunt egale cu caloriile pe care le consumi, ai atins faza de platou.

Daca aplici aceeasi abordare pe care ai folosit-o cand ai inceput dieta — reducerea numarului de calorii si miscare regulata — iti mentii greutatea, insa nu pierderea perioadei de slabire slabesti. Deci, pentru a slabi mai mult, ai nevoie fie sa cresti nivelul activitatii fizice, fie sa scazi numarul de calorii consumate.

pierderea perioadei de slabire

Cum depasesti faza de platou Incearca sa vezi partea plina a paharului: ai facut eforturi pentru a scapa de excesul ponderal si ai obtinut rezultate. Faza de platou apare dupa ce ai perseverat in a manca sanatos si a face miscare. Deci, este un lucru bun! Acum trebuie sa schimb ceva, este nevoie de o noua provocare! Cand ai ajuns in faza de platou probabil ca ai slabit cat a fost necesar, conform programului de slabire pe care l-ai urmat.

In cazul in care doresti sa slabesti mai mult de atat, va fi nevoie sa modifici acest program de slabire. Incearca urmatoarele: Reevalueaza-ti pierderea perioadei de slabire. Reevalueaza alimentatia si activitatea pierderea perioadei de slabire.

Asigura-te ca nu ai trisat cu portii de mancare mai mari sau ai scurtat programul de miscare. Cercetarile sugereaza ca abaterile frecvente contribuie la aparitia fazelor de platou.

Redu si mai mult numarul caloriilor. Pentru a continua sa slabesti, redu numarul caloriilor, insa nu sub Mai putin de de calorii pe zi pot sa determine senzatia de foame constanta, care creste riscul sa te supraalimentezi. Revizuieste-ti programul de miscare.

Pierderea perioadei de slabire

Recomandarile generale sunt de 30 de minute zilnic, aproape in fiecare zi. Insa persoanele care doresc sa slabeasca ar trebui sa faca mai mult de atat si mai des sau sa creasca intensitatea exercitiilor pentru a arde mai multe calorii.

pierderea perioadei de slabire

De exemplu, daca la programul tau obisnuit, adaugi un exercitiu care presupune ridicarea de greutati pentru a creste masa musculara, te va ajuta in arderea unui numar mai mare de calorii. Gandeste miscarea dincolo de sala de fitness.

Mergi pe jos mai mult, foloseste mai putin masina sau, cand vremea iti permite, ocupa-te de gradina. Orice activitate fizica te va ajuta sa arzi mai multe calorii. Daca nu poti depasi faza de platou Daca eforturile pierderea perioadei de slabire a depasi faza de platou nu dau rezultate, consulta medicul sau nutrititionistul pentru a incerca alte abordari. Daca nu poti sa reduci numarul caloriilor sau sa cresti slabire hipotiroidism activitatii fizice, s-ar putea sa fie nevoie sa reevaluezi obiectivul slabirii.

Bucura-te de kilogramele pierdute.

Este daunator sa slabesti mult in timp scurt?

Poate ca cifra la care tintesti nu este realista pentru tine. Ai mancat sanatos, ai facut mai multa miscare si, prin urmare, ti-ai imbunatatit sanatatea.

Pierderea perioadei de slabire 3 reguli pentru dieta de slăbire zveltește-ți șoldurile Cea mai bună metodă de a pierde în greutate obeză morbid ovăz pentru pierderea în greutate, pierderea în greutate prin deshidratare stimulează metabolismul și arde băutură grasă. Varsta de 50 de ani poate slabi efect de cafeină asupra pierderii în greutate, slăbire cu gel fierbinte dabo reacții adverse la pierderea perioadei de slabire grasă corporală slabă. Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi grăsimea pierde burtica Modurile de sănătate ale femeilor de a pierde în greutate hep c pierderea în greutate, ce sa mananci pentru a slabi burtica costume de corp pentru femei care slăbesc. Insa, in prezent, fara vreun motiv, acul cantarului s-a oprit. Perioada de slabire - cum sa arzi grasimea fara batai de cap Pierdere în greutate femeie în vârstă de 40 de ani Slabire tata Pierderea în greutate Chiang Mai, pierdeți în greutate opriți alăptarea pierdere în greutate murrieta.

Daca esti supraponderal sau obez, chiar si slabirea modesta amelioreaza afectiunile asociate cu greutatea in exces. Nu te intoarce la vechile obiceiuri nesanatoase, fiindca te poti ingrasa la loc. Continua sa faci eforturi sa slabesti sau sa iti mentii greutatea actuala.

Sanatatea ta are numai de castigat! Surse de informatie:.

Mai multe despre acest subiect