Plan de antrenament pentru slabit. CE CUPRINDE UN PROGRAM DE SLĂBIT?

Cea mai eficientă metodă de a slăbi. Program complet în 6 pași | pentru femei ocupate
Antrenamentul cu greutati - Sportaholic. Exercitii pentru picioare subtiri si frumoase.

Obiectivul unui program de slăbit este să facă vizibili mușchii pe care ți i-ai sculptat. În acest scop, trebuie să pierzi din masa de grăsime sau adipoasă fără să pierzi din masa musculară, dar tocmai acest lucru reprezintă principala dificultate.

Exerciții de slăbit în sala de gimnastică: programul săptămânal de antrenament

De fapt, este o chestiune de dozare, rigoare și precizie. În niciun caz programul nu trebuie asociat cu un regim alimentar strict cu scopul de a scădea în greutate și în masă musculară. Plan de antrenament pentru slabit program de slăbit înseamnă, prin urmare, o distribuție bună a macronutrienților, asociată cu un antrenament de bodybuilding de bază. Când ești în perioada de slăbit, urmezi o dietă hipocalorică.

Program de antrenament la intensitate crescuta ideal pentru slabire

Această reducere de aporturi energetice implică o schimbare în programul tău de bodybuilding. Dacă păstrezi același ritm de pregătire, trebuie să adaptezi în mod inevitabil sesiunile de bodybuilding volumul de muncă și intensitatea exercițiilor. Antrenamentul muscular poate cuprinde între 5 și 10 serii a câte de repetări cu o greutate medie și cu un ritm rapid de execuție evident, de fiecare dată, antrenamentul se va stabili în funcție de morfologia fiecăruia.

plan de antrenament pentru slabit culori de cămașă de slăbire

Pentru a obține slabire beagle vizibile, efectuează 3 sesiuni de acest tip pe săptămână.

Practicanții pasionați pot alege să-și schimbe sesiunile făcând antrenamente precum: HIT high intensity training HIIT high interval intesity training.

plan de antrenament pentru slabit slabeste prin alergat

Aceste antrenamente expres te vor ajuta să arzi grăsimea fără să pierzi masă musculară. Trebuie să eviți antrenamentele cardio-vasculare prea lungi care ar putea favoriza catabolismul muscular.

PLAN DE ANTRENAMENT PENTRU SLABIT

Acesta cuprinde exerciții burpees, sprints, thrusters, squats jump etc. Cel mai important într-o perioadă de slăbit este să se limiteze pierderea de masă musculară.

plan de antrenament pentru slabit obiceiuri de slabire

Teoretic, ritmul cardiac maxim este minus vârsta ta. Pentru a lucra corect și a nu afecta progresul, fă câteva sesiuni de cardio training la intensitate moderată, între antrenamentele de bodybuilding.

Continuă cu 2 sesiuni de 30 de minute pe săptămână, nu mai mult. O perioadă de slăbit se face în medie de 2 ori pe an.

Daca te vei organiza si vei tine cont de sfaturile specialistilor, vei avea rezultatele la care tintesti.

Pentru a fi eficient, trebuie să dureze aproximativ 2 luni. Ai putea să crezi că, din momentul în care grăsimea sau celulele adipoase începe să îți ascundă mușchii, trebuie să începi un program de slăbit.

Care este programul de antrenament pentru slăbit?

Acest lucru pare simplu, însă depinde de fiecare morfologie, metabolism și criterii personale. De asemenea, poți calcula indicele de grăsime IMG, care nu trebuie confundat cu indicele de masă corporală, IMC care se calculează ca procent.

De alimentație am discutat, găsești informații pe site, e rândul acum pentru un antrenament și rămâne doar să pornești. Urmărește să îți îmbunătățești sănătatea Din start caută să îți îmbunătățești sănătatea și nu doar aspectul.

Aceste două aspecte trebuie luate în considerare întotdeauna deoarece dificultatea slăbitului este evitarea scăderii masei musculare.

Mai multe despre acest subiect