Regim de slabire proteic

Regim de slabit proteic
Dieta proteică - meniu timp de 14 zile: tabel cu produse permise Dietă Atkins Dieta proteica meniu pentru slabire si masa musculara. Pudra din zer. Regimul puterea proteinelor Cum să slăbeşti mâncând cât vrei cu dieta proteică Regimul puterea proteinelor Regim de slabit proteic, Dietă-fulger Aşa Slăbeşti 7 Kg în Două Săptămâni Libertatea Meniu de proteine După pierderea în greutate de succes, trebuie să vă mențineți în formă cu zile eficiente de post. Sâmbătă, 14 iunie Ultimul update Vineri, 08 ianuarieDieta hiperproteică a fost inventată în anii 60 şi utilizată în spitalele americane de pacienţii care ce trebuiau să slăbească foarte repede înaintea unei intervenţii chirurgicale.

Sus Iubitorii de friptura, oua si branza pot sta linistiti, insa vegeterienii a caror principala sursa de proteine este tofu branza din soia se pot ingrijora daca doresc sa adopte un astfel de regim alimentar. Pentru a se stabili necesarul de proteine zilnic, se vor face cativa pasi si masuratori obligatorii: stabilirea indicelui masei corporaleprecum si evaluarea activitatii zilnice a persoanei.

Surse principale de proteine sunt: carnea de pestecarnea de pui, carnea rosie, branza cu continut scazut in grasimi cottage, feta, mozzarella, Muensterouale si tofu.

Dieta proteică - meniu timp de 14 zile: tabel cu produse permise Dietă-fulger Aşa slăbeşti 7 kg în două săptămâni Avantajele adoptării unei diete proteice Dieta proteică pentru pierderea în greutate Dietele vedetelor. Trei diete proteice speciale si eficiente Dietă-fulger Aşa Slăbeşti 7 Kg în Două Săptămâni Libertatea Regim proteic de slabire, Cum să slăbeşti mâncând cât vrei cu dieta proteică Da, poţi să slăbeşti mâncând pe săturate, dacă ştii să te foloseşti de puterea proteinelor de Marius Bujor Dieta proteică sau hipoglucidică este una dintre metodele cu care chiar poţi pierde grăsime corporală într-un timp relativ scurt.

In cazul in care se doreste o reducere drastica regim de slabire proteic excesului de grasimi din organism autorii inlocuiesc termenul de scadere in greutate cu cel de pierdere a grasimilorsau corectarea unor probleme de sanatate, sunt permise adaosuri de maxim 30 grame de carbohidrati repartizati pe parcursul unei zile.

Daca insa nu doreste scaderea in greutate se pot consuma 55 grame de carbohidrati zilnic. Legumele si fructele sarace in carbohidrati si deci permise, sunt: legumele cu frunze verzi, rosiile, brocoli, vinetele, zucchini, asparagusul, telina, castravetii, ciupercile si un "fructul minune", care este bogat in grasimi dar sarac in carbohidrati, avocado.

regim de slabire proteic

Se permite consumul a 25 grame de fibre si grasimi sanatoase continute in nuci, alune, avocado, unt. Se vor consuma cel putin 8 pahare de apa pe zi si un pahar de vin sau o bere light, insa cantitatea de carbohidrati continuti in aceste bauturi va fi cuantificata, de asemenea.

Meniul zilnic promovat in "Protein Power" nu este insa chiar atat de strict. De exemplu: - dimineata se poate manca omleta cu branza grasa si somon afumat, o jumatate de cana de capsuni, o felie de paine prajita cu unt si o ceasca de cafea - la pranz: o jumatate de avocado umplut cu salata de pui cu maioneza, servite cu verdata - cina poate fi alcatuita dintr-o friptura de carne macra, cu garnitura de asparagus, salata, o jumatate de rosie si un pahar de vin.

Dietă Atkins

Este permisa folosirea sarii dietetice, fara sodiu sau a indulcitorilor artificiali. Pentru a completa meniul autorii recomanda sa se adauge suplimente de minerale si vitamine. In cartea celor doi nutritionisti sunt descrise mai mult de de retete culinare si recomandari pentru alegerea unui meniu in orice tip de restaurant. Cum functioneaza un regim hiperproteic? Sus Principiul de baza al oricarui regim alimentar cu aport scazut de carbohidrati se bazeaza pe rolul major al insulinei in reglarea metabolismului controlul tensiunii arterialeal valorilor colesterolului si trigliceridelor si favorizarea stocarii grasimilor in organism.

CUM AM SLABIT 35 DE KG - Povestea mea

Carbohidratii stimuleaza producerea de insulina, care determina depunerea de grasimi sub forma de tesut adipos. Cand zaharul nu este principala sursa de energie, organismul va arde grasimile.

regim de slabire proteic

Se stie de multa vreme ca glucidele foarte rafinate, cu un index glicemic crescut, cresc glicemia si nivelul insulinei in sange foarte repede. Daca se limiteaza aportul carbohidratiilor care se absorb foarte usor, nivelul insulinemiei este mentinut scazut stimulandu-se eliberarea glucagonului, hormonul de contrareglare, care favorizeaza eliberarea de energie din depozitele lipidice ale organismului obtinandu-se astfel scaderea in greutate.

Persoanele supraponderale sunt sfatuite ca la inceputul dietei sa reduca drastic aportul de carbohidrati, ajungandu-se intr-o stare asemanatoare cetozei; grasimile sunt arse pana la corpi cetoni, care vor fi excretati prin urina. Insa unii specialisti considera periculoasa aceasta stare de cetoza.

O scădere în greutate treptată, urmată de Ce promite dieta Dukan?

Autorii "Protein Power" considera ca, corpii cetonici care sunt produsi partiali de degradare ai lipidelor sunt folositi ca sursa de energie pentru organism, nefiind daunatori. Pentru a facilita acest proces metabolic se recomanda un aport zilnic de lichide de cel putin 2 litri pe zi.

In plus, ca activitate fizica, se vor alege exercitii izotometrice, precum ridicarea greutatilor. Aceste exercitii stimuleaza mai mult decat aerobicul eliberarea hormonului de crestere care va trece metabolismul pe arderea preferentiala a depozitelor de grasime. Parerea specialistilor Sus Raspunsul specialistilor in nutritie a fost prompt.

Conținutul articolului

Bonie Brehm, doctor in stiinte medicale si profesor la catedra de nutritie a Universitatii din Cincinnati, Ohio, considera ca pentru inceputul unui regim de slabire aceasta dieta e acceptabila, deoarece unora le e mai usor sa vada ca au slabit 2 kg in loc de g dupa o saptamana de dieta. Brehm conduce un studiu prin care este comparat regimul hiperproteic cu dieta cu continut scazut in grasimi, recomandata de Asociatia Americana de Cardiologie. Brehm considera ca pe termen scurt dietele cu continut scazut in carbohidrati sunt foarte eficiente - se constata o scadere apreciabila in greutate, o imbunatatire a unor functii metabolice ale organismului precum scaderea nivelului grasimilor din sange sau diminuarea hipertensiunii arteriale.

Insa, dieta hiperproteica priveaza organismul de anumite principii alimentare esentiale pentru functionarea buna a organismului: prezinta un continut scazut in www.slabeste cu oana radu.ro Cregim de slabire proteic Regim de slabire proteic si fibre.

Nu se stie daca aportul exogen de vitamine acopera necesarul organismului, deoarece sunt anumiti micronutrienti care nu pot fi adusi in organism decat prin aport alimentar. De asemenea, nu exista suficiente studii care sa arate care sunt modificarile produse de aceste diete pe termen lung. Susan Roberts, doctor in stiinte medicale, profesor de nutritie si psihiatrie la Universitatea Tufts, Boston coautor al cartii "Feeding Your Child for Lifelong Health", nu recomanda adoptarea acestei diete deoarece nu exista dovezi care sa sustina ca o dieta cu continut scazut in carbohidrati este mai eficienta decat una conventionala.

Generalitati

Roberts recunoaste ca regimul "Protein Power" este eficient la anumite persoane, dar din alte cauze decat cele prezentate in carte de cei doi autori. Pur si simplu prin acest regim varietatea de alimente consumate este redusa semnificativ, iar aceasta varietate de alimente este cauza principala a obezitatii.

regim de slabire proteic

De retinut! Prin dietele hiperproteice cu continut scazut in carbohidrati, la mare voga in ultima perioada, se scade rapid in greutate si acestea sunt foarte eficiente pe termen scurt. Insa majoritatea specialistilor in nutritie avertizeaza asupra riscului pe care il presupune o astfel de dieta care priveaza organismul de anumite substante nutritive esentiale.

Regimul proteic, regimul starurilor

Desi autorii "Protein Power" ofera o varietate de retete si meniuri, totusi pe termen lung este de greu de mentinut acest regim de slabire proteic alimentar.

Pentru a tine corect o cura de slabire trebuie ca ea sa se faca intr-un mod controlat, sub supravegherea si la indicatia unui medic nutritionist.

regim de slabire proteic

Magda Zarojanu - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof. Camelia Adina Regim de slabire proteic - Ambulatoriul de specialitate dieta de iarna pentru slabit Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof.

Mirela Ioana Culman - Ambulatoriul de specialitate - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof. Mihaela Nicoleta Mindrescu - Ambulatoriul de specialitate - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof.

Mai multe despre acest subiect